Dohled a správa sítí a služeb

Dohledové centrum komunikačních sítí

Společnost Vegacom poskytuje služby vlastního dohledového centra pro rozsáhlé, střední i menší komunikační sítě. S využitím profesionálního softwarového vybavení pro monitoring sledujeme nepřetržitě provozní stav zákaznických sítí včetně zajištění řešení a sledování stavu poruch.

Dohled je určen všem klientům provozujícím komunikační sítě, či jiné systému a aplikace, pro které je pořízení vlastního kvalitního dohledového centra v nepřetržitém režimu investičně i provozně náročné

Dohledové centrum pracuje v třísměnném provozu. Každá směna zajišťuje operátory se znalostí specifických oblastí dohledu pro jednotlivé zákazníky. Individuální odpovědnost a motivace za sledování provozního stavu sítě a jejího správného vyhodnocení je základním principem práce našich specialistů. Sledování provozních událostí sítí, zpracování, vyhodnocení a následné řešení je podporováno profesionálním SW řešením provozovaným v rámci standardního vybavení dohledového centra Vegacom nebo individuálním řešením zákazníka. Spolu s optimalizovanými procesními postupy je profesionální funkce dohledu výsledkem dlouhodobé zkušenosti a práce v této oblasti. Vegacom poskytuje služby dohledového centra od roku 1996.

 

Služby dohledového centra Vegacom

  • Konzultace k dohledu specifických technologií
  • Optimalizace definice a zpracování událostí
  • Analýza příčiny
  • Technická definice zdrojů a způsobu měření metrik SLA
  • Příprava a řízení projektů dohledů
  • Provoz 24/7/365
  • Oddělené sledování komunikačních sítí klienta
  • Flexibilní řešení, nastavení součinnost s technickými složkami zákazníka
  • Možnost propojení s dohledovými systémy zákazníka
  • Možnost využití dohledových nástrojů zákazníka
  • Kvalifikovaný tým operátorů pracující v nepřetržitém provozu
  • Proaktivní monitoring
  • Analýza místa vzniku a příčiny poruchy
  • Využití standardních i proprietárních dohledových prostředků
  • Poskytování informací o stavu sítě pro zákazníka
  • Možnost zakládání požadavků zákazníkem přes Internet
  • Sledování stavu řešení požadavku zákazníka přes Internet
  • Návaznost dohledu na dispečerské řízení servisních zákroků
  • Přehled o instalovaných zařízeních
  • Dokumentovaná konfigurace, lokalizace a přístup k dohledovaným zařízením
  • Zákaznický report, měsíční

Nabízíme

  • Dohled jakékoliv sítě, systému či aplikace
  • Provoz dohledu v režimu 24/7/365
  • Trobleticketingový systém dle ITIL
  • IP telefonie s full recording
  • Proaktivní monitoring
  • Návaznost dohledu na dispečerské řízení servisních zákroků
  • Zálohované pracoviště v případě výpadku el. energie
  • Komunikace v čj a aj

© 2013 Vegacom, a.s., Developed by www.onlio.com