Služby HOTLINE

Služby Hotline

Hotline společnosti Vegacom, a.s. je v provozu 24 hodin denně / 7 dní v týdnu / 365 dní v roce.

 

Způsoby hlášení o servisní zásah:

  • Telefonicky     +420 220 147 470
  • Faxem             +420 220 147 480
  • E-mailem        hotline@vegacom.cz

 

Je-li požadavek přijat jinak než telefonicky, je zákazník zpětně kontaktován operátorem Hotline, který mu potvrdí přijetí servisního zásahu a předání tohoto požadavku servisním pracovníkům.

 

Veškeré servisní zásahy jsou evidovány a archivovány v trouble-ticket systému, přičemž je každý servisní zásah evidován pod jedinečným ID.

 

V pracovní době jsou servisní zásahy předávány přímo servisnímu manažerovi, který zodpovídá za zakázku. Mimo pracovní dobu je servisní požadavek předáván k řešení pracovníkovi dle rozpisu pohotovostí. Servisní pracovník komunikuje s operátorem Hotline a informuje ho o průběhu servisního zásahu.


Nabízíme

  • Hotline v režimu 24/7/365
  • Tým profesionálně vyškolených operátorů
  • Zabezpečené a zálohované pracoviště v případě výpadku el. energie
  • Trouble–ticket systém dle standardů ITIL
  • Vlastní SW na předávání směn
  • IP telefonie s full recording
  • Komunikace v ČJ a AJ

Výhody

  • Dlouholeté zkušenosti s provozováním Hotline
  • Individuální přístup při řešení projektů
  • Proaktivní přístup

© 2013 Vegacom, a.s., Developed by www.onlio.com